No gluten & No lactose z wymiana posiłków

Od 68 zł

No gluten & No lactose

No gluten & No lactose z wymiana posiłków

Od 68 zł

Teraz Ty decydujesz jakie dania trafią do Twojej diety! Codziennie wymieniaj posiłki pomiędzy 15 różnorodnymi daniami i jedz to na co masz ochotę. W tej diecie nie znajdziesz produktów zawierających pszenicę, pozostałych zbóż glutenowych oraz produktów mlecznych zawierających laktozę.

Kaloryczność 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal

 

Są wśród nas Ci, którzy nie mogą spożywać tych produktów w codziennym jadłospisie. Ten wariant diety został opracowany właśnie dla nich.
Dlaczego? Bo doskonale wiemy, że produkty te mogą wywoływać niepożądane reakcje i pogorszenie samopoczucia u niektórych osób.

Zapewniamy Cię, że nawet bez tych składników posiłki mogą być smaczne, zbilansowane i przede wszystkim – zdrowe. Odkryjesz doskonałe w smaku napoje roślinne, dzięki którym bez żalu zapomnisz o popularnym krowim mleku. Pokażemy Ci, jak doskonałym źródłem energii jest kasza gryczana, jaglana, amarantus czy komosa ryżowa.

W zamian za te wykluczenia oferujemy Ci zróżnicowane, naprawdę smaczne, a przede wszystkim zdrowe i sycące posiłki. Odkryjesz nowe smaki i całkiem nowy wymiar energii i doskonałego samopoczucia.

Produkty wykluczone z diety:
– pszenica
– pozostałe zboża glutenowe
– produkty mleczne zawierające laktozę
– żywność wysokoprzetworzona

W diecie mogą znajdować się śladowe ilości glutenu, tym samym nie jest ona polecana chorym na celiakię.

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 17-21%/ T 30- 35 / W 45-50%

ZDROWA RÓŻNORODNOŚĆ

Plan bogaty w bezglutenowe produkty zbożowe, mięso i ryby, mleko roślinne, duże ilości warzyw i owoców.

Opis obrazka

WYKLUCZENIA

Plan nie zawiera pszenicy, jęczmienia, żyta i pozostałych zbóż zawierających gluten.

DLA KOGO?

Dla osób, które nie tolerują glutenu i laktozy.

Przykładowe supermenu diety

                  

Śniadanie: Rollsy jajeczne z pastą z pieczonej marchewki

Drugie śniadanie: Ciasteczka bananowe z suszoną śliwką

Obiad: Tagine z kurczaka z soczewicą

Podwieczorek: Koktajl jagodowo-orzechowy

Kolacja: Pasta paprykowa z fetą bez laktozy z ogórkiem zielonym i chlebem gryczanym