No gluten & No lactose z wymianą posiłków

Od 68 zł

No gluten no lactose

No gluten & No lactose z wymianą posiłków

Od 68 zł

Teraz Ty decydujesz jakie dania trafią do Twojej diety! Codziennie wymieniaj posiłki pomiędzy 15 różnorodnymi daniami i jedz to na co masz ochotę. W tej diecie nie znajdziesz produktów zawierających pszenicę, pozostałych zbóż glutenowych oraz produktów mlecznych zawierających laktozę.

KALORYCZNOŚĆ 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal


  • Opcja wymiany posiłków możliwa dla diet FIT, No gluten & No Lactose, Vege + Fish
  • Wymiana dostępna na najbliższe dni, 48h przed planowaną dostawą
  • Możliwość wymiany od 1 do 5 posiłków z zachowaniem wybranej kaloryczności
  • Wymiana posiłków możliwa po zalogowaniu do panelu Klienta

Są wśród nas Ci, którzy nie mogą spożywać tych produktów w codziennym jadłospisie. Ten wariant diety został opracowany właśnie dla nich. Dlaczego? Bo doskonale wiemy, że produkty te mogą wywoływać niepożądane reakcje i pogorszenie samopoczucia u niektórych osób.

Zapewniamy Cię, że nawet bez tych składników posiłki mogą być smaczne, zbilansowane i przede wszystkim – zdrowe. Odkryjesz doskonałe w smaku napoje roślinne, dzięki którym bez żalu zapomnisz o popularnym krowim mleku. Pokażemy Ci, jak doskonałym źródłem energii jest kasza gryczana, jaglana, amarantus czy komosa ryżowa.

W zamian za te wykluczenia oferujemy Ci zróżnicowane, naprawdę smaczne, a przede wszystkim zdrowe i sycące posiłki. Odkryjesz nowe smaki i całkiem nowy wymiar energii i doskonałego samopoczucia.

Produkty wykluczone z diety:

  • pszenica
  • pozostałe zboża glutenowe
  • produkty mleczne zawierające laktozę
  • żywność wysokoprzetworzona

W diecie mogą znajdować się śladowe ilości glutenu, tym samym nie jest ona polecana chorym na celiakię.

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 17-21%/ T 30- 35 / W 45-50%

ZDROWA RÓŻNORODNOŚĆ

Plan bogaty w bezglutenowe produkty zbożowe, mięso i ryby, mleko roślinne, duże ilości warzyw i owoców.

WYKLUCZENIA

Plan nie zawiera pszenicy, jęczmienia, żyta i pozostałych zbóż zawierających gluten.

DLA KOGO?

Dla osób, które nie tolerują glutenu i laktozy.

Przykładowe supermenu diety

Śniadanie: Rollsy jajeczne z pastą z pieczonej marchewki

Drugie śniadanie: Ciasteczka bananowe z suszoną śliwką

Obiad: Tagine z kurczaka z soczewicą

Podwieczorek: Koktajl jagodowo-orzechowy

Kolacja: Pasta paprykowa z fetą bez laktozy z ogórkiem zielonym i chlebem gryczanym