Dieta Droga do mistrzostwa

Droga Do Mistrzostwa

Od 66 zł

Droga do mistrzostwa

Droga Do Mistrzostwa

Od 66 zł

Jesteś gotowy na prawdziwą zmianę stylu żywienia, która zapewni Ci całkiem nową jakość życia? W tym wariancie diety poszliśmy o krok dalej. Nie znajdziesz tu produktów zawierających pszenicę oraz pozostałe zboża glutenowe oraz mleka krowiego i jego przetworów.

KALORYCZNOŚĆ 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal


Drugi poziom diety stworzonej w oparciu o filozofię żywienia Anny Lewandowskiej.

Jesteś gotów zrobić kolejny krok w kierunku zdrowia? Wejdź na poziom wyżej i poczuj się jeszcze lepiej! W diecie Droga Do Mistrzostwa wykluczyliśmy żyto, jęczmień i orkisz. Nie otrzymasz także posiłków zawierających ser, jogurt czy kefir.

Dlaczego? Bo doskonale wiemy, że produkty te mogą wywoływać niepożądane reakcje i pogorszenie samopoczucia u niektórych osób. Jeśli ten problem dotyczy też Ciebie lub z innych powodów nie chcesz spożywać wyżej wymienionych produktów, wybierz dietę Droga Do Mistrzostwa.

A co ze smakiem? Gwarantujemy pozytywne zaskoczenie! Odkryjesz pyszne i oryginalne dania wzbogacone zdrowymi napojami roślinnymi, a składniki takie jak kasza gryczana, jaglana, amarantus i komosa ryżowa dodadzą Ci energii!

Śmiało! Spróbuj nowych smaków z SuperMenu. Popraw swoje zdrowie oraz samopoczucie smacznymi (i sycącymi!) posiłkami z wariantu Droga Do Mistrzostwa!  

Produkty wykluczone z diety:

  • pszenica
  • pozostałe zboża glutenowe
  • mleko krowie i powstające z niego produkty
  • żywność wysokoprzetworzona

W diecie mogą znajdować się śladowe ilości glutenu, nie jest ona polecana chorym na celiakię.

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 15-20%/ T 30-35%/ W 45-50%

MADE BY ANNA LEWANDOWSKA

Nowe smaki i niebanalne kompozycje, wyjątkowe połączenia i zaskakujące smaki – również słodkie!

WYKLUCZENIA

Plan wyklucza niezdrowe tłuszcze trans, produkty mleczne, gluten i ukryty cukier!

DLA KOGO?

Dla osób świadomych i zdecydowanych na zdrowy styl życia.

Przykładowe supermenu diety

Śniadanie: Bananowe placuszki z musem truskawkowym

Drugie śniadanie: Koktajl jabłko-kiwi

Obiad: Łosoś w sosie porowo – pomidorowym

Podwieczorek: Sałatka ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i ciecierzycą

Kolacja: Komosa z cukinią i marchewką