Droga Do Mistrzostwa

Od 66 zł

Droga Do Mistrzostwa

Droga Do Mistrzostwa

Od 66 zł

Jesteś gotowy na prawdziwą zmianę stylu żywienia, która zapewni Ci całkiem nową jakość życia? W tym wariancie diety poszliśmy o krok dalej. Nie znajdziesz tu produktów zawierających pszenicę oraz pozostałe zboża glutenowe oraz mleka krowiego i jego przetworów.

Kaloryczność 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal

Drugi poziom diety stworzonej w oparciu o filozofię żywienia Anny Lewandowskiej.

Jesteś gotów zrobić kolejny krok w kierunku zdrowia? Wejdź na poziom wyżej i poczuj się jeszcze lepiej!
W diecie Droga Do Mistrzostwa wykluczyliśmy żyto, jęczmień i orkisz. Nie otrzymasz także posiłków zawierających ser, jogurt czy kefir.

Dlaczego? Bo doskonale wiemy, że produkty te mogą wywoływać niepożądane reakcje i pogorszenie samopoczucia u niektórych osób. Jeśli ten problem dotyczy też Ciebie lub z innych powodów nie chcesz spożywać wyżej wymienionych produktów, wybierz dietę Droga Do Mistrzostwa.

A co ze smakiem? Gwarantujemy pozytywne zaskoczenie! Odkryjesz pyszne i oryginalne dania wzbogacone zdrowymi napojami roślinnymi, a składniki takie jak kasza gryczana, jaglana, amarantus i komosa ryżowa dodadzą Ci energii!

Śmiało! Spróbuj nowych smaków z SuperMenu. Popraw swoje zdrowie oraz samopoczucie smacznymi (i sycącymi!) posiłkami z wariantu Droga Do Mistrzostwa!

 

Produkty wykluczone z diety:
– pszenica
– pozostałe zboża glutenowe
– mleko krowie i powstające z niego produkty
– żywność wysokoprzetworzona

W diecie mogą znajdować się śladowe ilości glutenu, nie jest ona polecana chorym na celiakię.

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 15-20%/ T 30-35%/ W 45-50%

MADE BY ANNA LEWANDOWSKA

Nowe smaki i niebanalne kompozycje, wyjątkowe połączenia i zaskakujące smaki - również słodkie!

Opis obrazka

WYKLUCZENIA

Plan wyklucza niezdrowe tłuszcze trans, produkty mleczne, gluten i ukryty cukier!

DLA KOGO?

Dla osób świadomych i zdecydowanych na zdrowy styl życia.

Przykładowe supermenu diety

                  

Śniadanie: Bananowe placuszki z musem truskawkowym

Drugie śniadanie: Koktajl jabłko-kiwi

Obiad: Łosoś w sosie porowo - pomidorowym

Podwieczorek: Sałatka ze szpinakiem, suszonymi pomidorami i ciecierzycą

Kolacja: Komosa z cukinią i marchewką