Office Vege

Od 55 zł

Office Vege

Office Vege

Od 55 zł

Lubisz gotować, ale nie zawsze masz na to czas? Praca pochłania większość Twojego dnia? Wybierz wariant diety Office Vege z trzema zdrowymi posiłkami – śniadaniem, drugim śniadaniem i obiadem. Zabierz ze sobą zbilansowane posiłki na pierwszą część dnia, a wieczorem decyduj czy dziś gotujesz czy jesz na mieście.

Kaloryczność 850, 1000, 1150, 1350 oraz 1700 kcal

Rezygnujesz z mięsa i ryb?  Wariant Vege cateringu SuperMenu jest stworzony dla Ciebie! To dieta inspirowana filozofią żywienia Anny Lewandowskiej, specjalnie dostosowana do potrzeb wegetarian.

W ramach diety Vege, każdego dnia otrzymasz zestaw pysznych i zbilansowanych posiłków, które dostarczą Ci wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Z diety tej wykluczyliśmy mięso oraz ryby i owoce morza. Nie znajdziesz tu też pszenicy czy surowego mleka. Obawiasz się niedoborów? Z dobrze zbilansowaną dietą wegetariańską Ci to nie grozi! Nasze babcie uważały, że mięso jest najzdrowszym i najlepszym źródłem energii. My pokażemy Ci, że równie dobrym źródłem białka w diecie są jaja, fermentowane produkty mleczne czy nasiona roślin strączkowych.

Niezbędnych dla zdrowia składników odżywczych dostarczą Ci też sezonowe warzywa i owoce, pestki czy orzechy. Ich bogactwo i różnorodność poczujesz w każdym posiłku. Nie zabraknie też energii, dzięki węglowodanom pochodzącym z takich źródeł jak chleb żytni, kasze oraz produkty bezglutenowe.

Jesteś Vege? Wybierz dietę, która zapewni Ci zdrowie i zupełnie nowy poziom energii na cały dzień.
Jesz mięso? Przekonaj się, że życie bez niego może być równie pyszne, a do tego zdrowe!

Produkty wykluczone z diety:
– mięso oraz produkty i potrawy zwierające w swoim składzie mięso
– pszenica
– surowe mleko
– produkty wysokoprzetworzone
– ryby i owoce morza

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 13-18%/ T 32-36%/ W 45-50%

BEZ MIĘSA, BEZ RYB

Plan bogaty w warzywa (w tym strączkowe), owoce, grzyby, orzechy i wybrane źródła białka.

Opis obrazka

WYKLUCZENIA

Plan wegetariański, bez mięsa, ryb, owoców morza.

DLA KOGO?

Dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, świadomie rezygnujących z mięsa oraz ryb.

Przykładowe supermenu diety

                  

Śniadanie: Ryż z karmelizowanym jabłkiem i orzechami

Drugie śniadanie: Serek z warzywami podany z chlebem żytnim

Obiad: Burgery z fasolą i burakiem z surówką z marchewki

Podwieczorek:

Kolacja: