Vege

Od 63 zł

Vege

Vege

Od 63 zł

Podjąłeś decyzję o życiu bez mięsa i ryb? A może produkty mięsne od dawna są nieobecne na Twoim talerzu i szukasz po prostu odrobiny urozmaicenia? Bez względu na motywacje, naszą rolą jest takie zbilansowanie każdego posiłku, aby dostarczał Ci wszelkich niezbędnych składników. Dieta Vege powstała właśnie z myślą o Tobie.

Kaloryczność 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal

Rezygnujesz z mięsa i ryb?  Wariant Vege cateringu SuperMenu jest stworzony dla Ciebie! To dieta inspirowana filozofią żywienia Anny Lewandowskiej, specjalnie dostosowana do potrzeb wegetarian.

W ramach diety Vege, każdego dnia otrzymasz zestaw pysznych i zbilansowanych posiłków, które dostarczą Ci wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Z diety tej wykluczyliśmy mięso oraz ryby i owoce morza. Nie znajdziesz tu też pszenicy czy surowego mleka. Obawiasz się niedoborów? Z dobrze zbilansowaną dietą wegetariańską Ci to nie grozi! Nasze babcie uważały, że mięso jest najzdrowszym i najlepszym źródłem energii. My pokażemy Ci, że równie dobrym źródłem białka w diecie są jaja, fermentowane produkty mleczne czy nasiona roślin strączkowych.

Niezbędnych dla zdrowia składników odżywczych dostarczą Ci też sezonowe warzywa i owoce, pestki czy orzechy. Ich bogactwo i różnorodność poczujesz w każdym posiłku. Nie zabraknie też energii, dzięki węglowodanom pochodzącym z takich źródeł jak chleb żytni, kasze oraz produkty bezglutenowe.

Jesteś Vege? Wybierz dietę, która zapewni Ci zdrowie i zupełnie nowy poziom energii na cały dzień.
Jesz mięso? Przekonaj się, że życie bez niego może być równie pyszne, a do tego zdrowe!

Produkty wykluczone z diety:
– mięso oraz produkty i potrawy zwierające w swoim składzie mięso
– pszenica
– surowe mleko
– produkty wysokoprzetworzone
– ryby i owoce morza

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 13-18%/ T 32-36%/ W 45-50%

BEZ MIĘSA, BEZ RYB

Plan bogaty w warzywa (w tym strączkowe), owoce, grzyby, orzechy i wybrane źródła białka.

Opis obrazka

WYKLUCZENIA

Plan wegetariański, bez mięsa, ryb, owoców morza.

DLA KOGO?

Dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, świadomie rezygnujących z mięsa oraz ryb.

Przykładowe supermenu diety

                  

Śniadanie: Ryż z karmelizowanym jabłkiem i orzechami

Drugie śniadanie: Serek z warzywami podany z chlebem żytnim

Obiad: Burgery z fasolą i burakiem z surówką z marchewki

Podwieczorek: Ciasto marchewkowe z owocowym musem

Kolacja: Zupa krem z białych warzyw