Vege + Fish z wymianą posiłków

Od 68 zł

Vege Fish

Vege + Fish z wymianą posiłków

Od 68 zł

Skomponuj swoją dietę i wymieniaj dania spośród 15 przygotowanych dla Ciebie propozycji. Od teraz masz wybór! Jeśli spożywasz mięsa, ale nie chcesz rezygnować z korzyści płynących z jedzenia ryb? Ten wariant diety jest właśnie dla Ciebie. Stanowi on dokładne odzwierciedlenie diety vege, uzupełnionej o najsmaczniejsze i najzdrowsze ryby morskie i słodkowodne. Wymieniaj posiłki i ciesz się swoimi ulubionymi smakami.

KALORYCZNOŚĆ 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal


  • Opcja wymiany posiłków możliwa dla diet FIT, No gluten & No Lactose, Vege + Fish
  • Wymiana dostępna na najbliższe dni, 48h przed planowaną dostawą
  • Możliwość wymiany od 1 do 5 posiłków z zachowaniem wybranej kaloryczności
  • Wymiana posiłków możliwa po zalogowaniu do panelu Klienta

Nie jadasz mięsa, ale nie chcesz rezygnować z korzyści płynących z jedzenia ryb? Ten wariant SuperMenu przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie! Vege + Fish to dieta inspirowana filozofią żywieniową Anny Lewandowskiej. Stworzyliśmy ją w oparciu o nasz wariant Vege, ale dodaliśmy najsmaczniejsze i najzdrowsze ryby morskie oraz słodkowodne. Z diety wykluczyliśmy mięso, nie znajdziesz tu także pszenicy czy surowego mleka.

Poza rybami, białka dostarczą Ci jaja, fermentowane produkty mleczne i nasiona roślin strączkowych. Niezbędne dla zdrowia składniki odżywcze odnajdziesz w sezonowych warzywach i owocach, pestkach i orzechach. Nie zabraknie Ci też energii dzięki węglowodanom pochodzącym z takich źródeł jak, chleb żytni, kasze oraz produkty bezglutenowe. Wszystko to otrzymasz w postaci dobrze zbilansowanych i przemyślanych pod kątem smaku posiłków.

Zadbaj o swoje zdrowie i zapewnij sobie energię na cały dzień.
Obiecujemy, że na tej diecie poczujesz się jak ryba w wodzie! 😉

Produkty wykluczone z diety:

  • mięso oraz produkty i potrawy zawierające w swoim składzie mięso
  • pszenica
  • surowe mleko
  • produkty wysokoprzetworzone

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 14-19%/ T 32-36%/ W 45-50%

RÓŻNORODNOŚĆ WARZYW I RYB

Plan oparty o składniki roślinne oraz ryby morskie i słodkowodne. Zawiera owoce, grzyby, orzechy.

WYKLUCZENIA

Dieta wyklucza mięso oraz surowe mleko i pszenicę.

DLA KOGO?

Dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, świadomie rezygnujących z potraw mięsnych.

Przykładowe supermenu diety

Śniadanie: Placuszki z brzoskwinią i kokosowym twarożkiem

Drugie śniadanie: Sałatka z melonem, pomidorkami, awokado i miętowym winegretem

Obiad: Dorsz w owsianej panierce z salsą pomidorową i ryżem basmati w curry

Podwieczorek: Zupa minestrone z krakersami

Kolacja: Makaron żytni z szparagami, fetą i suszonymi pomidorami