Wyzwanie Wojownika

Od 63 zł

Wyzwanie Wojownika

Wyzwanie Wojownika

Od 66 zł

Trzeci poziom diety stworzonej w oparciu o filozofię żywienia Anny Lewandowskiej. Decydujesz się na lepszą kondycję, świetny wygląd i niesamowitą poprawę samopoczucia? Ten wariant diety jest właśnie dla Ciebie, a można go opisać jednym zdaniem - tak właśnie jada Anna Lewandowska.

Kaloryczność 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal

Trzeci poziom diety stworzonej w oparciu o filozofię żywienia Anny Lewandowskiej.
Jesteś gotowy na prawdziwą zmianę stylu żywienia, która zapewni Ci całkiem nową jakość życia? Decydujesz się na lepszą kondycję, świetny wygląd i niesamowitą poprawę samopoczucia? Ten wariant diety jest właśnie dla Ciebie, a można go opisać jednym zdaniem: Tak właśnie jada Anna Lewandowska.

W trzecim poziomie diety poczujesz pełną moc filozofii żywienia Ani: zdrowie i dobre samopoczucie bez żadnych kompromisów. Czego z pewnością tu nie znajdziesz? Żadnych produktów wysokoprzetworzonych, niezdrowych tłuszczów trans, źródeł glutenu, produktów mlecznych, ale również nasion roślin strączkowych czy ukrytego cukru.

W zamian obiecujemy Ci, że każdy posiłek będzie dla Ciebie przygodą z dotąd nieznanymi i fascynującymi smakami. Pokażemy Ci cały wachlarz alternatyw dla tradycyjnych posiłków, nie pozbawiając Cię przy okazji drobnych codziennych przyjemności, takich jak doskonałe dla zdrowia i podniebienia słodkości.

Wybierz SuperMenu i daj się zaskoczyć nowymi smakami i niebanalnymi kompozycjami, made by Anna Lewandowska 🙂 Podejmij Wyzwanie Wojownika!

Produkty wykluczone z diety:
– pszenica
– pozostałe zboża glutenowe
– mleko krowie i powstające z niego produkty
– rośliny strączkowe
– żywność wysokoprzetworzona

W diecie mogą znajdować się śladowe ilości glutenu, nie jest ona polecana chorym na celiakię.

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 19-24% / T 32-37% / W 45-50%

MADE BY ANNA LEWANDOWSKA

Niebanalne kompozycje, wyjątkowe połączenia i zaskakujące smaki!

Opis obrazka

WYKLUCZENIA

Plan wyklucza niezdrowe tłuszcze trans, mleko krowie i powstające z niego produkty, gluten, nasiona strączkowe.

DLA KOGO?

Dla osób świadomych i zdecydowanych na zdrowy styl życia.

Przykładowe supermenu diety

                  

Śniadanie: Omlet kokosowy z musem kokosowym

Drugie śniadanie: Pudding chia z winogronami

Obiad: Łosoś w ziołach podany z kaszą jaglaną i brokułami

Podwieczorek: Sałatka z jajkiem i ziołowym sosem winegret

Kolacja: Grillowane warzywa z kaszą gryczaną i szczypiorkiem