Wzmocnienie Odporności z wymianą posiłków

Od 70 zł

Wzmocnienie Odporności z wymianą posiłków

Od 70 zł

Chcesz wzmocnić odporność organizmu i jednocześnie jeść to co lubisz? Dzięki wymianie posiłków będziesz mógł wybierać swoje ulubione dania i cieszyć się super zdrowiem. 

Jedz super i poczuj się super!

KALORYCZNOŚĆ 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal


  • Opcja wymiany posiłków możliwa dla diet FIT, No gluten & No Lactose, Vege + Fish, Niski Indeks Glikemiczny, Wzmocnienie Odporności.
  • Wymiana dostępna na najbliższe dni, 48h przed planowaną dostawą
  • Możliwość wymiany od 1 do 5 posiłków z zachowaniem wybranej kaloryczności
  • Wymiana posiłków możliwa po zalogowaniu do panelu Klienta

Twój organizm wyposażony jest w mechanizmy broniące Cię przed bakteriami i wirusami. Jednak odpowiedzialny za jego obronę układ immunologiczny jest często narażony na osłabienie. Aby nie dopuścić do jego zaburzenia i obniżenia odporności stosuj odpowiednią dietę – Wzmocnienie Odporności.

Sprawne działanie układu immunologicznego wymaga odpowiedniej podaży energii i stałego dostępu do odpowiednich substancji odżywczych. Takich jak witaminy, składniki mineralne i białka.

Jakie więc super składniki zawarte są w posiłkach?

Witaminy C, A i E na odporność
Różnorodne dania przygotowane ze składników zawierających najbardziej pożądane witaminy w przypadku wzmocnienia odporności. Przede wszystkim dużo owoców i jeszcze więcej warzyw. Owoce jagodowe, morele, śliwki, jabłka, cytrusy, awokado oraz szpinak, czerwona papryka, kalarepa, burak, kapusta, brokuł i jarmuż, brukselka, kalafior …i wiele wiele więcej.

Kwasy omega-3, cynk, selen oraz miedź
W tej diecie otrzymujesz sycące dania i zawartą w nich gamę pozytywnych składników. Zawartych w produktach takich jak np. ryby, mięso, olej lniany, orzechy włoskie i migdały, soczewica, , pestki dyni i słonecznika, kasza gryczana oraz gorzka czekolada i kakao.

Błonnik pokarmowy
Wachlarz składników, które wpłyną na Twoje układ immunologiczny i mikrobiotę jelitową: cykoria, topinambur, por, jęczmień i owies, czosnek oraz zawierające beta- glukany grzyby np. boczniaki, shitake, które wpierają odporność.

Docenisz moc przypraw takich jak m.in. imbir, kurkuma, tymianek, oregano, goździki i cynamon.  Ta dieta do maksimum różnorodności! A im lepiej odżywiony organizm tym większa szansa na przejście okresu infekcji obronną ręką.

Dieta Wzmocnienie Odporności jest:

bez pszenicy
bez surowego mleka krowiego
bez barwników i konserwantów
bez żywności wysoko-przetworzonej
– bez dodatku białego cukru

 Nie dopuść do osłabienia odporności i stwórz naturalną tarczę obronną dla Twojego organizmu!

WYKLUCZENIA

bez pszenicy, białego cukru, mleka krowiego i produktów wysoko-przetworzonych.

DLA KOGO?

dla osób chcących wzmocnić układ immunologiczny.

MAKROSKŁADNIKI

B 15-20%/ T 30-35% / W 45-50%

SUPER SKŁADNIKI

Witaminy C,A i E, Kwasy Omega-3, cynk, selen, miedź i inne.

Przykładowe supermenu diety

Śniadanie: Muffiny z wiśnią i jogurtem z czekoladą

Drugie śniadanie: Zupa krem z soczewicy, pomidorów i chilli z ziołowymi grzankami i natką pietruszki

Obiad: Polędwiczka wieprzowa w sosie kurkowym z kaszą pęczak i surówką z buraczków

Podwieczorek: Sałatka z brukselką, pomidorkami koktajlowymi i żurawiną z sezamowym winegretem

Kolacja: Pizza na kalafiorowym spodzie z bakłażanem i oliwkami z fit sosem tysiąca wysp