Wzmocnienie Odporności

Od 65 zł

Wzmocnienie Odporności

Wzmocnienie Odporności

Od 65 zł

Buduj odporność dzień po dniu! Stosuj dietę wzmacniają układ immunologiczny i dostarczaj swojemu organizmowi niezbędnych do budowania odporności substancji odżywczych.

Kaloryczność 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal

Twój organizm wyposażony jest w mechanizmy broniące Cię przed bakteriami i wirusami. Jednak odpowiedzialny za jego obronę układ immunologiczny jest często narażony na osłabienie. Aby nie dopuścić do jego zaburzenia i obniżenia odporności stosuj odpowiednią dietę – Wzmocnienie Odporności.

Sprawne działanie układu immunologicznego wymaga odpowiedniej podaży energii i stałego dostępu do odpowiednich substancji odżywczych. Takich jak witaminy, składniki mineralne i białka.

 

Jakie więc super składniki zawarte są w posiłkach?

Witaminy C, A i E na odporność
Różnorodne dania przygotowane ze składników zawierających najbardziej pożądane witaminy w przypadku wzmocnienia odporności. Przede wszystkim dużo owoców i jeszcze więcej warzyw. Owoce jagodowe, morele, śliwki, jabłka, cytrusy, awokado oraz szpinak, czerwona papryka, kalarepa, burak, kapusta, brokuł i jarmuż, brukselka, kalafior …i wiele wiele więcej.

Kwasy omega-3, cynk, selen oraz miedź
W tej diecie otrzymujesz sycące dania i zawartą w nich gamę pozytywnych składników. Zawartych w produktach takich jak np. ryby, mięso, olej lniany, orzechy włoskie i migdały, soczewica, , pestki dyni i słonecznika, kasza gryczana oraz gorzka czekolada i kakao.

Błonnik pokarmowy
Wachlarz składników, które wpłyną na Twoje układ immunologiczny i mikrobiotę jelitową: cykoria, topinambur, por, jęczmień i owies, czosnek oraz zawierające beta- glukany grzyby np. boczniaki, shitake, które wpierają odporność.

Docenisz moc przypraw takich jak m.in. imbir, kurkuma, tymianek, oregano, goździki i cynamon.  Ta dieta do maksimum różnorodności! A im lepiej odżywiony organizm tym większa szansa na przejście okresu infekcji obronną ręką.

Dieta Wzmocnienie Odporności jest:

bez pszenicy
bez surowego mleka krowiego
bez barwników i konserwantów
bez żywności wysokoprzetworzonej
– bez dodatku cukru

 

Nie dopuść do osłabienia odporności i stwórz naturalną tarczę obronną dla Twojego organizmu!

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 15-20% / T 30-35% / W 45-50%

SUPER SKŁADNIKI

Witaminy C, A i E, kwasy omega-3, cynk, selen, miedź i inne.

Opis obrazka

WYKLUCZENIA

Bez pszenicy, mleka krowiego i produktów wysokoprzetworzonych.

DLA KOGO?

Dla osób chcących wzmocnić układ immunologiczny.

Przykładowe supermenu diety

                  

Śniadanie: Zielone naleśniki z bananowym twarożkiem i winogronami

Drugie śniadanie: Sałatka z melonem, gruszką i serem pleśniowym z sosem balsamicznym

Obiad: Makaron po wietnamsku z wołowiną i kurkumą

Podwieczorek: Shake z mlekiem kokosowym, cynamonem, miodem i kakao

Kolacja: Fabada - hiszpańska zupa z fasolą