Najczęściej zadawane pytania

Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty. W sobotę dostarczamy 2 diety (na sobotę i niedzielę). Klient może wyznaczyć w formularzu zamówienia godzinę, do której dostarczymy posiłki (najpóźniej do 10:00). W zależności od regionu dostawa może nastąpić wcześniej, także w godzinach nocnych lub wczesnoporannych.

Nasze diety dowozimy od poniedziałku do soboty w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków..

Poza dokładnym adresem, należy podać kod wejściowy do furtki osiedla oraz kod do klatki w budynku. Jeśli dostęp pod wskazany adres jest utrudniony (np. mało widoczna numeracja) prosimy o dopisanie niezbędnych wskazówek pomocnych dla kuriera.

Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych w systemie Tpay (w tym: BLIK, przelew on-line).

Zamówienie można złożyć przez stronę internetową supermenu.com.pl lub kontaktując się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Zamówienia za pośrednictwem strony internetowej można składać o dowolnej porze przez cały tydzień lub za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta w godzinach pracy biura. Zamówienia złożone od poniedziałku do piątku do godz. 14.00 są realizowane w ciągu dwóch dni roboczych, np. zamówienie złożone we wtorek do godz. 14.00, będzie dostarczone w czwartek rano, a zamówienia złożone w piątek do godz. 14.00 będzie zrealizowane w poniedziałek rano. Zamówienia złożone od piątku po godz. 14.00 do poniedziałku do godz. 14.00 będą realizowane w środę rano.
Sugerowany przez nas w trakcie zamówienia termin pierwszej dostawy ustalany jest na podstawie liczby złożonych zamówień na dany dzień, a że naszym priorytetem jest dostarczenie zawsze posiłków najwyższej jakości, dlatego okazjonalnie możemy wydłużyć termin realizacji pierwszego dnia zamówienia.

Za pośrednictwem naszego Biura Obsługi Klienta można zmienić adres, a także wstrzymać dietę, jednak nie na dłużej niż na 30 dni.

Nie możemy wykluczyć żadnego składnika z diety, jednak jesteśmy przekonani, że nasza bogata i różnorodna oferta będzie odpowiednia na zdecydowaną większość potrzeb żywieniowych naszych Klientów.

W trakcie trwania danej diety można zmienić jej kaloryczności lub nawet samą dietę. Proszę w tym celu o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jaką dietę i kaloryczność należy wybrać zależy między innymi od wieku, płci, wzrostu, masy ciała, aktywności fizycznej i naszych osobistych preferencji. Skontaktuj się z naszym dietetykiem, w celu doboru odpowiedniej dla Ciebie diety.

Sukcesywnie pracujemy nad poszerzeniem zasięgu dostaw. O nowych miejscowościach informujemy z odpowiednim wyprzedzeniem na naszych kanałach Social Media oraz na stronie www na mapie dostaw.

Dietetycy rekomendują, by posiłki jeść według sugerowanej kolejności. Śniadanie zjedz maksymalnie do godziny po przebudzeniu, kolejne posiłki w regularnych odstępach czasu (co 3-4 godziny), natomiast kolacja powinna być zjedzona maksymalnie na 2 godziny przed snem.

Po usunięciu folii, zarówno w ciemnych jak i jasnych opakowaniach, posiłki można podgrzewać w mikrofalówce. Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno.