Vege + Fish

Od 63 zł

Vege + Fish

Vege + Fish

Od 63 zł

Z różnych względów nie spożywasz mięsa, ale nie chcesz rezygnować z korzyści płynących z jedzenia ryb? Ten wariant diety jest właśnie dla Ciebie. Stanowi on dokładne odzwierciedlenie diety vege, uzupełnionej o najsmaczniejsze i najzdrowsze ryby morskie i słodkowodne.

Kaloryczność 1250, 1500, 1750, 2000 oraz 2500 kcal

Nie jadasz mięsa, ale nie chcesz rezygnować z korzyści płynących z jedzenia ryb? Ten wariant SuperMenu przygotowaliśmy specjalnie dla Ciebie! Vege + Fish to dieta inspirowana filozofią żywieniową Anny Lewandowskiej. Stworzyliśmy ją w oparciu o nasz wariant Vege, ale dodaliśmy najsmaczniejsze i najzdrowsze ryby morskie oraz słodkowodne. Z diety wykluczyliśmy mięso, nie znajdziesz tu także pszenicy czy surowego mleka.

Poza rybami, białka dostarczą Ci jaja, fermentowane produkty mleczne i nasiona roślin strączkowych. Niezbędne dla zdrowia składniki odżywcze odnajdziesz w sezonowych warzywach i owocach, pestkach i orzechach. Nie zabraknie Ci też energii dzięki węglowodanom pochodzącym z takich źródeł jak, chleb żytni, kasze oraz produkty bezglutenowe. Wszystko to otrzymasz w postaci dobrze zbilansowanych i przemyślanych pod kątem smaku posiłków.

Zadbaj o swoje zdrowie i zapewnij sobie energię na cały dzień.
Obiecujemy, że na tej diecie poczujesz się jak ryba w wodzie! 😉

Produkty wykluczone z diety:

– mięso oraz produkty i potrawy zwierające w swoim składzie mięso
– pszenica
– surowe mleko
– produkty wysokoprzetworzone

ROZKŁAD MAKROSKŁADNIKÓW

B 14-19%/ T 32-36%/ W 45-50%

RÓŻNORODNOŚĆ WARZYW I RYB

Plan oparty o składniki roślinne oraz ryby morskie i słodkowodne. Zawiera owoce, grzyby, orzechy.

Opis obrazka

WYKLUCZENIA

Dieta wyklucza mięso oraz surowe mleko i pszenicę.

DLA KOGO?

Dla osób pragnących zdrowo się odżywiać, świadomie rezygnujących z potraw mięsnych.

Przykładowe supermenu diety

                  

Śniadanie: Jaglanka z mango i żurawiną

Drugie śniadanie: Czekoladowe smoothie

Obiad: Miruna w sosie kokosowym z puree brokułowym

Podwieczorek: Krem marchewkowo-miodowy

Kolacja: Pasta z suszonych pomidorów i fety podana z pieczywem i ogórkiem