Gotowe
Diety

Te diety pokocha Twój organizm. Każdy ma swoje potrzeby. Ale łączy nas to, żeby żyć zdrowo.

Bez wykluczeń
bez pszenicy
barwniki i konserwanty
bez białego cukru
bez strączków
surowe mleko krowie
produkty wysokoprzetworzone
źródła tłuszczów trans
pozostałe zboża glutenowe
bez mięsa
bez ryb i owoców morza
sól
bez jaj
bez tłuszcze zwierzęce
bez laktozy
Dobry start
  • 15-20
  • 30-35
  • 45-50
Autorskie od83zł / dzień
  • Wykluczone produkty wysokoprzetworzone.
  • Zero pszenicy i surowego mleka krowiego.
  • Postaw na naturalność — nie znajdziesz tu barwników, konserwantów ani żadnych zbędnych dodatków.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Wyzwanie wojownika
  • 15-20
  • 30-35
  • 40-45
Autorskie od87zł / dzień
  • Zdrowie i dobre samopoczucie przede wszystkim. Bez żadnych kompromisów.
  • Plan wyklucza niezdrowe tłuszcze trans i surowe mleko krowie.
  • W daniach nie znajdziesz strączków i zbóż glutenowych.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Fit
  • 15-20
  • 30-35
  • 40-45
Na co dzień od79zł / dzień
Fit
  • Jedz smacznie i trzymaj formę z dietą Fit!
  • Podstawowym założeniem diety jest wykluczenie produktów wysokoprzetworzonych.
  • Starannie przygotowywana dieta Fit to rozmaite smaki, doprawione przyprawami i ziołami z całego świata.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Vege
NOWOŚĆ
  • 13-18
  • 32-36
  • 45-50
Na co dzień od79zł / dzień
  • Dzięki diecie Vege dostarczysz organizmowi wszystkiego, czego potrzebuje. Nawet nie pomyślisz, że „jesteś na diecie".
  • Dieta wegetariańska zmniejsza ryzyko zachorowań na nowotwory i choroby serca.
  • Dieta Vege całkowicie wyklucza mięso oraz produkty zawierające w swoim składzie mięso.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
No gluten & No lactose
  • 15-20
  • 25-30
  • 30-35
Dla zdrowia od85zł / dzień
  • No gluten & No lactose jest bogata w mięso, ryby, kaszę gryczaną, owoce i warzywa.
  • Otrzymasz dania bogate w bezglutenowe produkty zbożowe, mięso, ryby i mleko roślinne.
  • Jeżeli zmagasz się z nietolerancją na gluten lub laktozę, ta dieta przygotowana jest właśnie z myślą o Tobie.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Niski IG
  • 15-20
  • 30-35
  • 40-45
Dla zdrowia od86zł / dzień
  • Dieta Niski IG została przygotowana, by szczególnie pomóc osobom zmagającym się z insulinoopornością oraz cukrzycą typu II.
  • Plan Niski IG to starannie dobrane składniki zgodne ze wskaźnikiem IG.
  • Dieta zawiera białka i tłuszcze, które spowalniają proces wchłaniania glukozy z przewodu pokarmowego, ograniczając jej nadmierny wzrost we krwi.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Wzmocnienie Odporności
  • 15-20
  • 30-35
  • 45-50
Dla zdrowia od82zł / dzień
  • Każde danie, w menu diety, zawiera witaminy, które działają antyoksydacyjne i wspomagają układ odpornościowy.
  • Wzmocnienie Odporności jest bogata w kwasy omega-3, które pomagają walczyć z infekcjami.
  • Dieta wyklucza pszenicę, surowe mleko krowie oraz barwniki i konserwanty.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Dash
  • 15-20
  • 30-35
  • 40-45
Dla zdrowia od85zł / dzień
  • Dieta Dash wzmocni Twój układ krwionośny i obniży cholesterol. To również skuteczna metoda w uregulowaniu ciśnienia tętniczego krwi.
  • Dash ogranicza ryzyko rozwoju cukrzycy typu 2, dzięki zmniejszeniu poziomu glukozy.
  • Plan diety bogaty jest w warzywa, owoce, chude ryby i zdrowe tłuszcze. Wyklucza sól, pszenice, surowe mleko krowie i produkty wysokoprzetworzone.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Wybór menu Niski IG
Wybór menu
  • 15-20
  • 30-35
  • 45-50
Dla zdrowia od85zł / dzień
  • Wybieraj posiłki z diety Niski IG - możesz wybrać od 3 do 6 posiłków.
  • Musisz pamiętać, że wybierając posiłki pomiędzy różnymi dietami, założenia wybranej diety (np. z wykluczeniami) nie zostaną zachowane.
  • Zadbaj o swoje zdrowie i zapewnij swojemu organizmowi stabilny poziom cukru we krwi z dietą Niski IG.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Wybór menu Fit
Wybór menu
  • 15-20
  • 30-35
  • 45-50
od85zł / dzień
  • Wybieraj od 3 do 6 posiłków spośród dań w diecie Fit.
  • Wybór Menu jest możliwy pomiędzy posiłkami z sześciu diet Fit, No gluten & No lactose, Vege + Fish, Wegańska, Niski IG, Wzmocnienie odporności.
  • Zaskocz się pozytywnie ilością przepysznych owoców i warzyw. Fit jedzenie? Pycha!
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Wybór menu Wzmocnienie Odporności
Wybór menu
  • 15-20
  • 30-35
  • 45-50
od85zł / dzień
  • Stwórz swoje menu wybierając dania z diety Wzmocnienie Odporności.
  • Dieta bogata w mikroelementy, które odpowiadają za prawidłowe funkcjonowanie całego organizmu.
  • Wzmocnienie Odporności to zbilansowane i zdrowe posiłki.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Ketogeniczna
  • 20-25
  • 65-70
  • 5-10
Redukcyjne od88zł / dzień
  • Dieta ketogeniczna jest dietą wysokotłuszczową, bardzo niskowęglowodanową z umiarkowaną podażą białka.
  • Dania składają się głównie z produktów o dużej zawartości tłuszczy wraz z redukcją tych bogatych w węglowodany.
  • W przypadku jakichkolwiek wątpliwości co do stosowania „Diety ketogenicznej” prosimy o kontakt z naszymi dietetykami.
Kaloryczności: 1250 - 3000 kcal
Sirt etap 2
  • -
  • -
  • -
Redukcyjne od90zł / dzień
  • Drugi etap diety Sirt trwa od 4 do 7 dni. Twoja dieta składa się z dwóch zielonych koktajli oraz dwóch stałych posiłków z sirtfoods.
  • Dieta Sirt zakłada stuprocentowe wykorzystanie zalet sirtuin podczas codziennych posiłków.
  • Dieta zakłada deficyt kaloryczny, włączając w to najwyższej jakości składniki. Osiągasz swoje cele i czujesz się zdrowo.
Kaloryczności: 1250 - 1250 kcal
Super Active
  • 25-30
  • 28-33
  • 40-45
Dla aktywnych od88zł / dzień
  • Super Active to dieta przeznaczona przede wszystkim dla osób trenujących siłowo.
  • Dieta Super Active jest bogata w zdrowe tłuszcze oraz wysokiej jakości źródła węglowodanów.
  • Do codziennego menu dodaliśmy 6 posiłek – koktajl proteinowy, będący skoncentrowanym źródłem witamin z dodatkiem łatwo przyswajalnego białka.
Kaloryczności: 1250 - 3000 kcal
Wybór menu Vege+fish
Wybór menu
  • 14-19
  • 32-36
  • 45-50
od85zł / dzień
  • Wybieraj dania z menu diety Vege + Fish. Z Wyborem Menu możesz dosłownie wszystko!
  • W menu Vege + Fish znajdziesz pyszne i zdrowe ryby morskie oraz słodkowodne.
  • Dieta Vege + Fish to zawsze przemyślana kompozycja warzyw, owoców, produktów zbożowych, nasion oraz ryb.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Sirt etap 1
  • -
  • -
  • -
Redukcyjne od86zł / dzień
  • W 1 etapie diety Sirt, każdego dnia pijesz zielone koktajle sirtuinowe, a także jesz jeden posiłek bogaty w sirtfoods.
  • Dieta zakłada stuprocentowe wykorzystanie zalet sirtuin podczas codziennych posiłków.
  • Produkty zawarte w diecie Sirt to bomba witaminowa, dzięki której czujesz się zdrowo.
Kaloryczności: 1000 - 1000 kcal
Intermittent Fasting
NASZ HIT!
  • -
  • -
  • -
Redukcyjne od79zł / dzień
  • Dieta Intermittent Fasting to 3 przepyszne, zdrowe i zbilansowane posiłki (śniadanie, obiad i kolacja).
  • Dieta IF polega na stosowaniu okresowych postów naprzemiennie z “oknami żywieniowymi”.
  • IF wpływa na zmniejszenie zawartości tkanki tłuszczowej.
Kaloryczności: 1250 - 2000 kcal
Sirt etap 3
  • -
  • -
  • -
Redukcyjne od90zł / dzień
  • 3 etap diety Sirt to utrwalenie osiągniętych efektów w poprzednich 2 etapach.
  • Codziennie spożywasz sirtuinowy koktajl, 3 stałe posiłki bogate w sirtfoods oraz sirtuinową przekąskę.
  • Sirt 3 etap to pyszne, witaminowe koktajle, owce, ryby, warzywa, a także mięso jako źródło białka.
Kaloryczności: 1250 - 2000 kcal
Active
  • 15-20
  • 28-33
  • 45-50
Dla aktywnych od86zł / dzień
  • Profesjonalnie zbilansowana Dieta Active została stworzona z myślą o osobach regularnie trenujących.
  • Dieta Active jest bogata w łatwo przyswajalne białko, niezbędne do budowy i regeneracji mięśni.
  • Dieta treningowa Active dostarczy Ci niezbędnych witamin oraz minerałów. Dopełnieniem diety są składniki bioaktywne zwalczające wolne rodniki.
Kaloryczności: 1250 - 3000 kcal
Wybór menu No gluten & No lactose
Wybór menu
  • 17-21
  • 30-35
  • 45-50
od85zł / dzień
  • Wybieraj posiłki z diety No gluten & No lactose bogatej w mięso, ryby, kaszę gryczaną, owoce i warzywa.
  • Plan nie zawiera pszenicy, jęczmienia, żyta i pozostałych zbóż zawierających gluten.
  • Wybór Menu jest możliwy pomiędzy posiłkami z sześciu diet Fit, No gluten & No lactose, Vege + Fish, Wegańska, Niski IG, Wzmocnienie odporności.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Wegańska
NOWOŚĆ
  • 10-15
  • 32-36
  • 48-55
Na co dzień od82zł / dzień
  • W diecie Wegańskiej nie znajdziesz produktów odzwierzęcych takich jak mięso, ryby, owoce morza, nabiał, jaja czy tłuszcze zwierzęce.
  • Dieta zawiera urozmaicone i pełnowartościowe posiłki będące źródłem węglowodanów złożonych, białka i tłuszczów.
  • Posiłki zawierają również wegańskie jogurty powstałe z kokosa i orzechów nerkowca.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Wybór menu Wegańska
Wybór menu
  • 10-15
  • 32-36
  • 48-55
od85zł / dzień
  • Wybieraj posiłki z diety Wegańskiej z Wyborem Menu.
  • Dieta obfituje w świeże warzywa oraz owoce, orzechy i pestki, rośliny strączkowe, rozmaite kasze, pełnoziarniste makarony oraz pieczywo.
  • Stworzyliśmy dietę pełną pysznych i zdrowych alternatyw, dzięki którym szybko zapomnisz o jakichkolwiek wykluczeniach.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Super Smart
NOWOŚĆ
  • -
  • -
  • -
Na co dzień od63.99zł / dzień
  • Dieta Super Smart to 5 jakościowych i zbilansowanych posiłków w super cenie!
  • Każdy dzień diety to zdrowe i świeże składniki połączone w odpowiednio zbilansowane dania.
  • To dieta idealna dla osób, które pragną dobrze i zdrowo się odżywiać, a przy okazji marzą o utrzymaniu zgrabnej sylwetki lub zrzuceniu zbędnych kilogramów.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal
Lunch Keto
NOWOŚĆ
  • -
  • -
  • -
Lunche od30zł / dzień
Kaloryczności: 400 - 800 kcal
Lunch Fit
NOWOŚĆ
  • -
  • -
  • -
Lunche od27zł / dzień
Kaloryczności: 350 - 800 kcal
Lunch Super Active
NOWOŚĆ
  • -
  • -
  • -
Lunche od29.5zł / dzień
Kaloryczności: 350 - 800 kcal
Lunch Wegański
NOWOŚĆ
  • -
  • -
  • -
Lunche od27zł / dzień
Kaloryczności: 350 - 800 kcal
Low FODMAP
NOWOŚĆ
  • 15-20
  • 30-35
  • 45-50
Dla zdrowia od79zł / dzień
  • Redukcja problematycznych składników: Dieta FODMAP eliminuje składniki bogate w FODMAP, zapewniając ulgę w przypadku nietolerancji pokarmowej.
  • Zmniejszenie dolegliwości trawiennych: Ograniczenie spożycia FODMAP może zmniejszyć wzdęcia, bóle brzucha i inne nieprzyjemne objawy trawienne.
  • Wyselekcjonowane składniki: W naszej diecie nie ma miejsca dla pszenicy, owoców i warzyw bogatych w FODMAP.
Kaloryczności: 1250 - 2500 kcal

NIE WIESZ KTÓRĄ DIETĘ WYBRAĆ?

Odpowiedz na kilka pytań, a my dobierzemy dietę dla Ciebie.

Możesz też skontaktować się z naszym dietetykiem telefonicznie +48 669 669 955, lub mailowo – dietetyk@supermenu.com.pl

banner-wybor-menu-al
  • dish
  • dish
  • dish
  • dish
  • dish
  • dish
  • dish
  • dish
  • dish
  • dish

DIETA Z WYBOREM MENU

Codziennie 30 dań do wyboru
Zamieniasz posiłki tak jak chcesz
Dokładasz dodatkowe dania
Dodajesz zdrowe przekąski

Zamów wybór menu Zobacz aktualne menu

POTRZEBUJESZ POMOCY W DOBORZE DIETY?

Skorzystaj z bezpłatnej konsultacji dietetycznej. Nasz zespół dietetyków pomoże Ci dopasować dietę.

Konsultacji udzielamy:

poniedziałek - piątek w godzinach 7:00‑17:00
w sobotę i niedzielę nieczynne

SuperMenu-DoradcaDiety

DIETY - NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

ZOBACZ WSZYSTKIE ZADAWANE PYTANIA
Jak dostarczamy nasze diety?

Nasze diety dowozimy od poniedziałku do soboty w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.

Jak mogę zamówić dietę?

Zamówienie można złożyć przez stronę internetową supermenu.com.pl lub kontaktując się naszym Biurem Obsługi Klienta.

Jaką dietę i kaloryczność wybrać?

Jaką dietę i kaloryczność należy wybrać zależy między innymi od wieku, płci, wzrostu, masy ciała, aktywności fizycznej i naszych osobistych preferencji. Skontaktuj się z naszym dietetykiem, w celu doboru odpowiedniej dla Ciebie diety.

W jakich godzinach jeść poszczególne posiłki?

Dietetycy rekomendują, by posiłki jeść według sugerowanej kolejności. Śniadanie zjedz maksymalnie do godziny po przebudzeniu, kolejne posiłki w regularnych odstępach czasu (co 3-4 godziny), natomiast kolacja powinna być zjedzona maksymalnie na 2 godziny przed snem.

Czy posiłki mogę podgrzewać w mikrofalówce?

Po usunięciu folii, zarówno w ciemnych jak i jasnych opakowaniach, posiłki można podgrzewać w mikrofalówce. Należy zwracać uwagę na informację na opakowaniu czy dany posiłek należy podgrzewać, czy zalecamy jego spożycie na zimno.